Welcome to the new Three Days Grace website! Current members should have received an email with instructions for resetting your password. If you haven’t, you can click here to do that. New members can sign up using the link in the top right.

News

Sep 14 2017

3DG Studio Update #3

Three Days Grace are back with another update from the studio!

13 Comments

Please login to comment

Sign Up Login
valvetta valvetta

Flag
On your next US tour please please please! Come to Austin TX. I used to live in San Diego,CA but have moved to Texas. I have even talked to Matt Walst on the phone a year ago. Hi Matt :)
deathbat4lifeHollywoodUndead4ever deathbat4lifeHollywoodUndead4ever

Flag
Yeah let's go Three Days Grace. We're counting on you Matt. I'm exited to see what you guys come up with.
adamislove adamislove

Flag
I congratulate you when are you coming to Argentina? I want to see them once and for all. I love them
osha170 osha170

Flag
I wish I could've seen you guys but technically I did at Carolina rebellion and you guys played my favorite songs and Matt you were awesome hope I can come to your next us tour
timafoz timafoz

Flag
Guys, really looking forward to new releases. Good luck to you))
nootnoot69 nootnoot69

Flag
I'm so ready for this! You guys are the shit, and I can't wait to see what you've come up with. And may I request you guys come to Florida, hopefully st Augustine or Jacksonville. No one ever comes here and it's very despressing, since I don't have the resources to travel out of state, let alone out of country. Thanks!
laurphee laurphee

Flag
So excited that the album is finished! Can't wait for the release!
lexihennig lexihennig

Flag
So excited!!!
aarondoeing aarondoeing

Flag
Keep the music coming, I'm excited for the next album
lexihennig lexihennig

Flag
Ugh im so ready for this. Please release the single soon!!!!!!!!!!! <3
aarondoeing4 aarondoeing4

Flag
I can't wait for the album release and your guy's tour, please come down to North West Indiana, you'd be very welcomed here. I would absolutely love you come to your performance, you guys are my music inspirations!
Alex4832 Alex4832

Flag
plz plz plz come to texas...... prferably like in amarillo or something i lov love love yall
UKA UKA

Flag
When is release date?? Come to ROCK ON THE RANGE in Ohio